Top orvosi rend felujitas

Felhívás

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatom, hogy a 2018. évi kötelező eboltás időpontja, Tard községben 2018. április 12. (csütörtök) 09-00-12.00 órák között.

Helyszíne: önkormányzati Hivatal (Tard, Rózsa út 1.) előtti udvar.

Díja: 4000 Ft/eb (Ez a díj, az oltást és a féregirtást is magában foglalja.)

Figyelem: [ ... ]

Tovább...

Tard Község Önkormányzata

Ösztöndíj-pályázatot hirdet

az EFOP-3.9.2-16-2017-00055. „Humán kapacitások fejlesztése Bükkábrányban és térségében”

című pályázat keretein belül a 2017/2018. tanév 2. félévétől,

tanulók számára

A pályázat célja:

Az ösztöndíj-program [ ... ]

Tovább...

A BMH Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság tájékoztatója:

"Településükön a BMH Nonprofit Kft. a kidobott fenyőfák gyűjtését 2018. január második és harmadik naptári hetében a vegyes hulladék gyűjtési napon végzi. A fenyőfákat [ ... ]

Tovább...
ORVOSI RENDELŐ FELÚJÍTÁSA TARDON

Tard Község Önkormányzata „Orvosi rendelő felújítása Tardon” című TOP-4.1.1-15-BO1-2016-00032 azonosító számú projektje támogatást nyert orvosi rendelő fejlesztésére a Terület és Településfejlesztési Operatív Program keretén belül a TOP-4.1.1-15 Egészségügyi alapellátás infrastrukturális [ ... ]

Tovább...

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállitás az ünnepnapokon, 2017. december 25-én hétfőn, december 26-án kedden és 2018. január 1-jén, hétfőn a megszokott ürítési rend szerint történik.

Tovább...

Tisztelt Lakosság!

A BMH Nonprofit Kft közlése alapján a szemétszállítás

2017.10.23-án hétfőn és

2017.11.01-jén szerdán

a megszokott ürítési rend szerint történik.

Tovább...

Tisztelt Lakosság!

Tard Község Önkormányzata sikeresen pályázott 2017. évben is a szociális tűzifa lakossági ellátásra.

Az önkormányzat 97 erdei m3 tűzifa beszerzésére és lakossági szétosztására kapott lehetőséget.

A támogatást 2017. 11. 20-ig az önkormányzati benyújtandó kérelem nyomtatvánnyal [ ... ]

Tovább...

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatom, hogy az új szilárd hulladékgazdálkodási szolgáltató a továbbiakban lomtalanítást szervezetten nem végez.

A lomtalanítást a továbbiakban megrendelni lehet az innen letölthető megrendelőlapon a tetsző időpontban. Évi két alkalommal a lomtalanítást  a szolgáltató ingyenesen végzi.

A [ ... ]

Tovább...

ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK BEÍRATÁSA

 

Értesítjük a Tisztelt Szülőket, hogy a 2016/2017-es nevelési évre az

ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK

BEÍRATÁSÁRA

Tard településen

a következő időpontban kerül sor:

2016. május 4. 800 - 1600

A beíratás helye: Bükk Kincsei Napiközi-otthonos Óvoda

Tard, Rákóczi u. 6.

Ezeken a napokon kell beíratni azokat a gyermekeket, akik 2016. december 31. napjáig betöltik a 3. életévüket, és óvodai jogviszonnyal még nem rendelkeznek.

Az a szülő vagy törvényes képviselő, aki a szülői felügyelete vagy gyámsága alatt álló óvodai nevelésben való részvételre kötelezett gyermeket kellő időben az óvodába nem íratja be, a szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. törvény 247. § a) pontja alapján szabálysértést követ el.

Felhívom a szülők figyelmét, hogy ha a gyermek 2016. augusztus 31-ig a 3. életévét betölti, a nevelési év kezdő napjától napi 4 órát köteles óvodai nevelésben részt venni. Amennyiben a napi 4 órában óvodai nevelésre kötelezett gyermek óvodakötelezettségét más településen vagy külföldön teljesíti, a szülő köteles arról az óvodai beiratkozást követő 15 napon belül írásban értesíteni a gyermek lakóhelye, ennek hiányában tartózkodási helye szerint illetékes jegyzőt.

A nevelési év első napja 2016. szeptember 1., utolsó napja 2017. augusztus 31.

Az óvodai beiratkozáskor be kell mutatni:

-        a gyermek nevére kiállított személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolványt (lakcím kártya),

-        a szülő személyi azonosító és lakcímet igazoló hatósági igazolványát (lakcím kártya),

-        a gyermek TAJ kártyáját,

-        a gyermek születési anyakönyvi kivonatát,

-        az étkezési térítési díj csökkentésére jogosító körülményeket igazoló dokumentumokat,

-       amennyiben a gyermeke halmozottan hátrányos helyzetű, vagy napközbeni ellátását biztosítani kell, úgy az ezt igazoló dokumentumokat (gyámhatósági határozat és a szülő vagy szülők nyilatkozata), valamint

-       nem magyar állampolgárságú gyermek esetében a szülő Magyarország területén tartózkodásra jogosító engedélyének másolatát.

Az óvoda vezetője legkésőbb a beiratkozásra kiírt utolsó határnapot követő huszonegyedik munkanapig dönt a felvételi kérelmekről, melyről írásban értesíti a szülőt. Az értesítés tartalmazza a jogorvoslat (fellebbezés) lehetőségét és határidejét is.

Az óvodavezető döntése ellen a szülői felügyeleti jogot gyakorló szülő a közléstől számított tizenöt napon belül eljárást indíthat. A benyújtott kérelemről a jegyző hoz másodfokú döntést.

dr. Hajdu Katalin

kirendeltség vezető

You have no rights to post comments

Tard