Top orvosi rend felujitas

Felhívás

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatom, hogy a 2018. évi kötelező eboltás időpontja, Tard községben 2018. április 12. (csütörtök) 09-00-12.00 órák között.

Helyszíne: önkormányzati Hivatal (Tard, Rózsa út 1.) előtti udvar.

Díja: 4000 Ft/eb (Ez a díj, az oltást és a féregirtást is magában foglalja.)

Figyelem: [ ... ]

Tovább...

Tard Község Önkormányzata

Ösztöndíj-pályázatot hirdet

az EFOP-3.9.2-16-2017-00055. „Humán kapacitások fejlesztése Bükkábrányban és térségében”

című pályázat keretein belül a 2017/2018. tanév 2. félévétől,

tanulók számára

A pályázat célja:

Az ösztöndíj-program [ ... ]

Tovább...

A BMH Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság tájékoztatója:

"Településükön a BMH Nonprofit Kft. a kidobott fenyőfák gyűjtését 2018. január második és harmadik naptári hetében a vegyes hulladék gyűjtési napon végzi. A fenyőfákat [ ... ]

Tovább...
ORVOSI RENDELŐ FELÚJÍTÁSA TARDON

Tard Község Önkormányzata „Orvosi rendelő felújítása Tardon” című TOP-4.1.1-15-BO1-2016-00032 azonosító számú projektje támogatást nyert orvosi rendelő fejlesztésére a Terület és Településfejlesztési Operatív Program keretén belül a TOP-4.1.1-15 Egészségügyi alapellátás infrastrukturális [ ... ]

Tovább...

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállitás az ünnepnapokon, 2017. december 25-én hétfőn, december 26-án kedden és 2018. január 1-jén, hétfőn a megszokott ürítési rend szerint történik.

Tovább...

Tisztelt Lakosság!

A BMH Nonprofit Kft közlése alapján a szemétszállítás

2017.10.23-án hétfőn és

2017.11.01-jén szerdán

a megszokott ürítési rend szerint történik.

Tovább...

Tisztelt Lakosság!

Tard Község Önkormányzata sikeresen pályázott 2017. évben is a szociális tűzifa lakossági ellátásra.

Az önkormányzat 97 erdei m3 tűzifa beszerzésére és lakossági szétosztására kapott lehetőséget.

A támogatást 2017. 11. 20-ig az önkormányzati benyújtandó kérelem nyomtatvánnyal [ ... ]

Tovább...

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatom, hogy az új szilárd hulladékgazdálkodási szolgáltató a továbbiakban lomtalanítást szervezetten nem végez.

A lomtalanítást a továbbiakban megrendelni lehet az innen letölthető megrendelőlapon a tetsző időpontban. Évi két alkalommal a lomtalanítást  a szolgáltató ingyenesen végzi.

A [ ... ]

Tovább...

Felhívjuk a lakosság figyelmét, hogy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságra lakossági bejelentés érkezett, amely szerint egyes emberek a katasztrófavédelem munkatársaira hivatkozva, a gázüzemű készülékek gázcsatlakozóinak cseréjét ajánlották fel. Azoknak, akik igénybe vették a szolgáltatást, a piaci árnál jóval magasabb árat kellett fizetniük az elvégzett munkáért.

 

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság és helyi szerveinek ügyintézői nem foglalkoznak tűzvédelmi eszközök, berendezések, gázcsatlakozók értékesítésével  és  beszerelésével, készpénzt  nem kérnek  és nem fogadnak el! A katasztrófavédelem nem áll szerződésben egyetlen olyan szolgáltatóval sem, amelyik a fenti szolgáltatásokat végzi, végezteti!

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság felhívja a figyelmet arra, hogy:

 

    • A katasztrófavédelem munkatársai egyenruhában, szolgálati igazolvánnyal, szolgálati jelvénnyel felszerelve, megfelelő dokumentumok birtokában járnak ellenőrizni. Az ellenőrzöttek minden esetben kérjék el az ellenőrzést végzők szolgálati igazolványát és jelvényszámát!
    • A katasztrófavédelem munkatársai soha nem kínálnak eladásra tűzvédelmi eszközöket, berendezéseket.
    • A katasztrófavédelem hatósági ellenőrzései alkalmával soha nem készpénzben kell kifizetni a bírságot. A bírságokat hatósági határozat állapítja meg, amelyek pecséttel, iktatószámmal vannak ellátva.
    • Lehetősége van a katasztrófavédelem munkatársainak helyszíni bírságot is kiszabni, ilyenkor csekket adnak, amelyen a számlatulajdonos a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság.
    • A csalók esetenként a katasztrófavédelem szóvivőire hivatkozva tévesztik meg az embereket, holott a katasztrófavédelem szóvivői nem szerveznek és nem végeznek hatósági ellenőrzéseket.
    • Az ellenőrzésekről a helyszínen jegyzőkönyv készül, amelynek egy példányát az ügyfélnek át kell adni. Minden esetben ragaszkodjanak az aláírt, lepecsételt jegyzőkönyvhöz az ellenőrzéseken!
    • Az esetleg hiányzó iratok pótlása – a megszabott határidőn belül – nem kerül pénzbe.
    • A hatósági ellenőrzéseket nem alvállalkozók, megbízott cégek végzik, hanem mindig a katasztrófavédelem képviselői.
    • Ha bármilyen visszaélést tapasztal, kérjük, értesítse a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságot a +36/46-502- 962-es telefonszámon és a rendőrséget!

 

You have no rights to post comments

Tard