Accessibility Tools

 

Tard Község honlapja


Bursa Hungarica

Idén is csatlakozott a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázathoz településünk önkormányzata. Az „A” és „B” típusú pályázatok kiírását az alábbiakban olvashatják.

Pályázati kiírás "A"      Pályázati kiírás "B"   

Jövedelem nyilatkozat 


 

ÖNKORMÁNYZATI ÉPÜLETEK ENERGETIKAI KORSZERŰSÍTÉSE

Kedvezményezett: Ároktő Község Önkormányzatainfoblokk fooldal felso

Projekt címe: Önkormányzati épületek energetikai korszerűsítése Ároktő, Sajópetri, Tard és Tibolddaróc településeken

Támogatás összege: 138,72 millió forint

Támogatás intenzitása: 100%

A projekt fizikai zárása: 2022.12.31.

Projekt azonosító száma: TOP-3.2.1-16-BO1-2020-00151

Projekt bemutatása

A Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) stratégiai célja az alacsony széndioxid-kibocsátású gazdaságra való áttérés ösztönzése, csatlakozva a globális erőfeszítésekhez, az intézkedés átfogó célja az önkormányzati intézmények hatékonyabb energiahasználatának, racionálisabb energiagazdálkodásának elősegítése.

A hamarosan induló beruházás során a projektben részt vevő Önkormányzatok tulajdonában álló, összesen 4 db önálló energetikai rendszerrel rendelkező épület energetikai korszerűsítése valósul meg konzorciumi együttműködés keretén belül. Energetikai korszerűsítésre kerül:

  • Ároktő, volt Polgármesteri Hivatal
  • Sajópetri, Művelődési Ház
  • Tard, Polgármesteri Hivatal
  • Tibolddaróc, Polgármesteri Hivatal

A pályázat keretén belül az itt felsorolt épületek külső határoló szerkezeteinek korszerűsítése (utólagos homlokzati és födém hőszigetelés, nyílászárók cseréje vagy korszerűsítése), fűtési, használati melegvíz rendszerek korszerűsítése valósul meg. Az épületeken napelemes rendszerek telepítésével lesz biztosítva a megújuló energia használata, a környezetterhelés csökkentése.

A hamarosan megkezdődő fejlesztéssel a projektben részt vevő Önkormányzatok hozzájárulnak az épületek gazdaságosabb fenntartásához, egységes településkép létrehozásához, a település lakossága szempontjából egy élhetőbb környezet kialakításához, valamint az érintett épületekben lévő szolgáltatások színvonalának emeléséhez. Mivel az épületek a nagyközönség számára látogathatóak lesznek, ez nagy mértékben elősegíti a szemléletformálást, a műszaki információk, tapasztalatok terjesztését, mely szintén a program egyik feladata.

A projekt finanszírozása az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap Társfinanszírozásával, a Terület és Településfejlesztési Operatív Program keretén belül valósul meg.

2016. ÉVI MUNKATERV

Melléklet a 73/2015. (XI.25.) határozathoz

            TARD KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZAT KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK

2016. ÉVI MUNKATERVE

2016. január

  1. 2016. évi      Hurkafesztivál előkészületei

Előadó: polgármester

2016. február

  1. Beszámoló a      lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Az      Önkormányzat saját bevételeinek és adósságot keletkeztető ügyleteiből      eredő fizetési kötelezettségeinek a költségvetési évet követő három évre      várható összegének meghatározása

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó

  1. Tard Község      Önkormányzata 2016. évi költségvetésének megtárgyalása

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

  1. Avar és      kerti hulladék égetése szabályainak meghatározása

Előterjesztő: dr. Hajdu Katalin kirendeltség vezető

  1. Közösségi      együttélés szabályainak meghatározása

Előterjesztő: dr. Hajdu Katalin kirendeltség vezető

  1. A Bükk      Kincsei Napközi-otthonos Óvodában 2016/2017. nevelési évben indítható      óvodai csoportok számának, az intézménybe történő jelentkezés módjának,      időpontjának meghatározatása

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Intézményi      térítési díjak felülvizsgálata

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Az önkormányzat tulajdonában lévő lakások, nem lakás célú helyiségek bérleti díjának felülvizsgálata

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

  1. 2016. évi      karbantartási feladatok meghatározása

Előadó: polgármester

  1. Közbeszerzési      Szabályzat felülvizsgálata

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Az      Önkormányzat 2016. évi közbeszerzési tervének jóváhagyása

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Pályázat      kiírása civil szervezetek 2016. évi támogatására

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. 2016. évi      települési rendezvények

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Beszámoló a      Tardi Polgárőr Egyesület 2015. évi munkájáról

Előadó:

2016. április

  1. Az      Önkormányzat 2015. évi költségvetésének módosítása

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

  1. Az      Önkormányzat 2015. évi zárszámadása

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

  1. 2015. évi      belső ellenőrzési jelentés

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Tájékoztató      a civil szervezeteknek 2015. évben nyújtott támogatások elszámolásáról

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

  1. A civil      szervezetek 2016. évi támogatására benyújtott pályázatok elbírálása

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

  1. Mezőkövesdi      Közös Önkormányzati Hivatal 2015. évi beszámolója

Előadó: kirendeltség vezető

  1. Az      Önkormányzat gyermekjóléti és gyermekvédelmi feladatai ellátásának      értékelése

Előadó: kirendeltség vezető

  1. Tard Község      Fejlődéséért Alapítvány beszámolója 2015. évi tevékenységéről,      gazdálkodásáról

Előadó: Tard Község Fejlődéséért Alapítvány kuratóriumának elnöke

  1. Döntés      Falunap időpontjáról és programjáról

Előadó: polgármester

  1. Tard 411.      hrsz-ú, természetben Tard, Rózsa u. 59/A. sz. önkormányzati tulajdonú      ingatlan hasznosítása

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

2016. május

  1. Pályázat      benyújtása gyermekszegénység elleni program keretében nyári étkeztetés      biztosítása támogatására

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

2016. augusztus

  1. Beszámoló a      lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Az      Önkormányzat 2016. évi költségvetésének módosítása

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

  1. Beszámoló a      XIII. Kakasfőző Fesztivál előkészületeiről

Előadó: polgármester

2016. szeptember

  1. Csatlakozás      a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjrendszer 2017. évi      pályázati fordulójához

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Pályázat      benyújtása a települési önkormányzatok szociális célú tüzelőanyag      vásárláshoz kapcsolódó kiegészítő támogatására

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető, pénzügyi előadó

2016. november

  1. Beszámoló a      lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Helyi      adórendeletek felülvizsgálata

Előadó: kirendeltség vezető

Referens: adóügyi előadó

  1. Az      Önkormányzat 2016. évi költségvetési rendeletének módosítása

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

  1. Tard Község      Önkormányzat Képviselő-testületének 2017. évi munkaterve

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. 2017. évi      belső ellenőrzési terv

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Az      Önkormányzat tulajdonában lévő lakások, nem lakás célú helyiségek bérleti      díjának megállapítás 2017. évre

Előadó: polgármester

Referens: pénzügyi előadó, kirendeltség vezető

  1. Bursa      Hungarica pályázatok elbírálása

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Idősek      Napja rendezvény időpontjának meghatározása

Előadó: polgármester

2016. december

  1. Beszámoló      az Önkormányzat 2016. évi munkájáról, a 2017. évi pályázati lehetőségekről

Előadó: polgármester

Referens: kirendeltség vezető

  1. Beszámoló a      Mezőkövesdi Közös Önkormányzat Hivatal Tardi Kirendeltségének 2016. évi      munkájáról

Előadó: kirendeltség vezető

  1. Beszámoló a      Mezőkövesdi Többcélú Kistérségi Társulás 2016. évi munkájáról

Előadó: polgármester

Hatályos szabályzatok

Tisztelt Látogató!

Ezen azoldalon megtekintheti az önkormányzat szabályzatait.

 

Tard Önkormányzata Képviselő - testületének Szervezeti és Működési Szabályzata

Helyi építési szabályzat -  Módosítás 2019

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft. ügyfélszolgálat információi

Ezóton szeretnénk tajékoztatni Önöket arról, hogy a BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálata

2018. január 15-től az alábbi telefonszámon érhető el:

+36 21 3500 111

Ügyfélszolgálati kérdésekben elektronikus úton a jövőben az

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

e-mail címen állunk a lakosság rendelkezésére.

Tisztelettel:

Csehovitsné Nagy Zsuzsanna

ügyvezető