Accessibility Tools
Bursa Hungarica
Idén is csatlakozott a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázathoz településünk önkormányzata. Az „A” és „B” típusú pályázatok kiírását az alábbiakban olvashatják.
Pályázati kiírás "A" Pályázati kiírás "B"
Humán kapacitások fejlesztése Bükkábrányban és térségében
Projekt azonosítószáma: EFOP-3.9.2-16-2017-00055
Konzorciumvezető: Bükkábrány Község Önkormányzata
Konzorciumi tagok: Bogács Község Önkormányzata, Egerlövő Község Önkormányzata, Mezőkeresztes Város Önkormányzata, Mezőkövesd Város Önkormányzata, Sály Község Önkormányzata, Szomolya Község Önkormányzata, Tard Község Önkormányzata, Tiszavalk Község Önkormányzata, Mezőkövesdi Kistérségi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
Támogatás összege: 423 209 980 Ft
Támogatás mértéke: 100%.
A projekt megvalósítási időszaka: 2017.11-01-2021.11.30.
A projekt tartalmának rövid bemutatása:
A Konzorcium, Bükkábrány Község Önkormányzata vezetésével, a Széchenyi2020 Emberi Erőforrás Fejlesztési Operatív Program keretében „Humán kapacitások fejlesztése Bükkábrányban és térségében” címmel támogatást nyert az EFOP-3.9.2-16 kódszámú „Humán kapacitások fejlesztése térségi szemléletben –kedvezményezett térségek” tárgyú felhívás keretében.
A projekt alapvető célja a felhívással összhangban a területi különbségek és különösen a településméretből adódó társadalmi hátrányok csökkentése a humán közszolgáltatások tekintetében, valamint a minőségi közszolgáltatásokhoz való hozzáférés javítása. A projekt az egyes humán közszolgáltatásokban dolgozók képzettségének javításával az általuk ellátott szolgáltatások minőségét és hatékonyságát hivatott javítani.
A projekt támogatja térségben a gyermekek és tanulók – kiemelten a hátrányos helyzetűek – közneveléshez és felsőoktatáshoz való hozzáférését iskolán kívüli programok megvalósításán keresztül.
További cél a kisgyermekkori nevelés hozzáférhetőségének és az óvodapedagógusok képzettségi szintjének emelése a térségben.
A kiemelt célcsoportja a hátrányos helyzetű, aktív korú lakosság, a fiatal korú lakosság, a helyi közszolgáltatásban dolgozók illetve a potenciális alkalmazottak, továbbá nemzetiségek, etnikumok.
Tervezett tevékenységek:
Szociális színtér: A települési önkormányzatok által fenntartott alapszintű humán közszolgáltatásokban dolgozó szakemberek felmérése és képzése, valamint tanulmányutak szervezése.
Iskolai színtér: A gyermekek személyiség és kompetenciafejlesztése, iskolai és munkaerő-piaci érvényesülésüket elősegítő iskolán kívüli programok megvalósítása, tehetséggondozás, nyelvtanítás. Ösztöndíj támogatás biztosítása 4 éven keresztül, évente 60 gyermek számára. Pénzügyi témahetek és öko-tudatossággal kapcsolatos kirándulások szervezése. Család bevonásával ökonap szervezése.
Óvodai színtér: Óvodapedagógusok számára továbbképzések megvalósítása. A hátrányos helyzetű gyermekek óvodába járását megakadályozó tényezők feltárása, intézkedési terv készítése. Egészségügyi programok, szülők bevonását célzó egészségnap és szülői fórumok lebonyolítása. Eszközbeszerzés.
XV. KAKASFESZTIVÁL információk főzőcsapatoknak
Információ főzőcsapatoknak!
A főzéshez a szervező 5000 Ft nevezési díj fejében biztosít 1 db kb. 3-5 kg súlyú konyhakész kakast, tűzifát, vízvételezési lehetőséget. Igény esetén lehetőség van további kakasok előzetes rendelésére, beszerzési áron. Helyszíni igénylés esetén a rendelkezésünkre álló készletek erejéig tudunk további kakasokat biztosítani, de előzetes rendelés nélkül az ilyen igények teljesítésére semmilyen garanciát nem tudunk vállalni.
A többi kellékről és hozzávalóról a csapatoknak kell gondoskodnia!
Főzőcsapatok részére a rendezvény reggel 7 órakor kezdődik a kakasok és a főzőhelyek kiosztásával.
A kakasokból készült ételből egy adagot megfelelően tálalva 14 óráig a zsűri részére át kell adni, valamint 5 adag ételt kóstolójegy fejében a vendégek részére kiosztani. Az 5 db kóstolójegy a zsűrizéshez szükséges, ezért visszatérítés nem jár.
Ezen kívül 5 db kóstolójegy leadása után a szervező a nevező csapat részére visszatéríti a kóstolójegy árának 60%-át. Kevesebb kóstolójegy leadása esetén nem jár visszatérítés. Maximum 10 db kóstolójegy visszaváltására van lehetőség!!!
A rendezvényen étel kizárólag kóstolójegyért (TARDI TALLÉR) értékesíthető. Az ezt megszegő csapat kizárható a versenyből.
Az elkészített ételeket mesterszakács vezette zsűri bírálja. Az értékelés fő szempontjai az étel íze, zamata, illata, színe, a higiénia és a tálalás módja. Szintén értékeljük a csapatok sátrának, magának a csapatnak a megjelenését, a legötletesebb, legszebb összbenyomást.
Keressük a 2018-es év legszebb kakasát. A kakasszépségversenyre a helyszínen lehet jelentkezni, nevezési díj nincs. A kakasok számára a rendezvény idejére a szervező ketrecet biztosít.
JELENTKEZÉS
Jelentkezni a letölthető jelentkezési lapon 2018. október 3. (szerda) 12 óráig e-mailben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen, vagy postai levélben a Tard Község Önkormányzata 3416 Tard, Rózsa u. 1. címen, vagy a 49/432-903 telefonszámon
A nevezési díjat kérjük 2018. október 3-ig a Tard község Önkormányzatának 11734107-15348829 számú bankszámlájára átutalni! Az átutalás közleményébe kérjük feltüntetni a nevező csapat nevét és a „kakasfesztivál nevezési díj” szöveget!
Nevezés a helyszínen is lehetséges!
Kapcsolat:
Tard Község Önkormányzata
3416 Tard Rózsa út 1
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
06/49-432-903
30/5410681
A hulladékszállítás rendje ünnepnapokon
Tisztelt Lakosság!
A BMH Nonprofit Kft közlése alapján a szemétszállítás
2017.10.23-án hétfőn és
2017.11.01-jén szerdán
a megszokott ürítési rend szerint történik.
Lomtalanítás megrendelése
Tisztelt Lakosság!
Tájékoztatom, hogy az új szilárd hulladékgazdálkodási szolgáltató a továbbiakban lomtalanítást szervezetten nem végez.
A lomtalanítást a továbbiakban megrendelni lehet az innen letölthető megrendelőlapon a tetsző időpontban. Évi két alkalommal a lomtalanítást a szolgáltató ingyenesen végzi.
A megrendelőlap rendelkezésre áll az önkormányzati hivatalban is.
Kövecses Zsolt
Szociális tűzifa 2017
Tisztelt Lakosság!
Tard Község Önkormányzata sikeresen pályázott 2017. évben is a szociális tűzifa lakossági ellátásra.
Az önkormányzat 97 erdei m3 tűzifa beszerzésére és lakossági szétosztására kapott lehetőséget.
A támogatást 2017. 11. 20-ig az önkormányzati benyújtandó kérelem nyomtatvánnyal lehet igényelni. A melléklet letölthető itt!
A támogatásról önkormányzati bizottság dönt, legkésőbb 2017.12. 15. napig.
A pályázatban csak természetben nyújtott támogatásra van lehetőség. Akik támogatásban részesülnek, legalább egy m3 tűzifát kapnak. Az elszállításról a lakosnak kell gondoskodnia!
Polgármester megbízásából: Kövecses Zsolt
kirendeltség-vezető
Tájékoztató a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási feladatokról
Tisztelt tardi Lakosok!
Engedjék meg, hogy tájékoztassuk Önöket arról, hogy 2017. október 1-től az Ön településen a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási feladatokat a BMH Borsod Abaúj Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft. látja el.
A megyében történő egységes szolgáltatási színvonal biztosítása érdekében az alábbi szolgáltatásokat fogjuk biztosítani.
A háztartási hulladék gyűjtési napja az Ön településén minden hét pénteki napja.
TÁJÉKOZTATÓ A HÁZHOZ MENŐ SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉSRŐL
A házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés megvalósulásához társaságunk sárga színű, BMH Nonprofit Kft. feliratú SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTŐ ZSÁKOT biztosít ingyenesen a lakosság számára.
A sárga zsákban szelektíven gyűjthetőek a papír-, műanyag-, fémhulladékok és italos kartondobozok. További részletek a zsákon találhatóak.
Ügyeljenek arra, hogy a zsákba kizárólag a felsorolt hulladékok kerüljenek! Amennyiben munkatársaink a szelektív hulladékgyűjtő zsákokban nem odavaló anyagot találnak, a zsákot nem szállítják el.
A megtelt zsákokat a gyűjtési időpontoknak megfelelően helyezze ki ingatlanja elé. A továbbiakban a gyűjtőjáraton dolgozó munkatársunk annyi zsákot dob a postaládájába, amennyi teli zsákot Ön előzetesen kihelyezett.
Az első szállítás időpontja: október 9. hétfő
Ezt követően a vonatkozó szállítási rend szerint 2 hetente.
A szelektív hulladékgyűjtő zsák elszállításának időpontjairól a www.bmhnonprofit.hu weboldalon a hulladéknaptárból tájékozódhat.
TÁJÉKOZTATÓ A ZÖLDHULLADÉK GYŰJTÉSÉRŐL
Társaságunk a zöldhulladékot kizárólag BMH Nonprofit Kft. feliratú zöld színű ZÖLDHULLADÉK GYŰJTŐZSÁK feliratú, biológiailag lebomló zsákokban szállítja el.
A zsákokba helyezhetőek a falevelek, ágnyesedék, vágott fű, gyomok, stb. A közterületet nem szennyező módon a nagyobb méretű faágak max. 2 cm átmérőig, 1 méter hosszúságúra darabolva, kötegelve helyezhetőek el a zsákok mellett. Munkatársaink a nem kötegelt ágakat nem szállítják el!
Ügyeljenek arra, hogy a zsákba kizárólag zöldhulladék kerüljön! Amennyiben munkatársaink a zöldhulladékos zsákokban háztartási vagy egyéb nem odavaló anyagot találnak, a zsákot nem szállítják el.
A megtelt zsákokat a gyűjtési időpontoknak megfelelően reggel 7 óráig helyezze ki ingatlanja elé. A továbbiakban a gyűjtőjáraton dolgozó munkatársunk annyi zsákot dob a postaládájába, amennyi teli zsákot Ön előzetesen kihelyezett.
Az első szállítás időpontja: október 16. hétfő
Ezt követően a vonatkozó szállítási rend szerint 2 hetente.
A zöldhulladék gyűjtőzsák elszállításának időpontjairól a www.bmhnonprofit.hu weboldalon a hulladéknaptárból tájékozódhatnak.
TÁJÉKOZTATÓ HÁZHOZMENŐ ÜVEGGYŰJTÉSRŐL
A BMH Nonprofit Kft. havonta egyszer gyűjti a családi házaknál az ép öblös üveget, melyhez átlátszó „ÜVEGHULLADÉK GYŰJTŐZSÁK” feliratú zsákot (postaládában elhelyezve, és ürítéskor pótolva) díjmentesen biztosít.
A gyűjtőzsákba az ép, egész sörös-, boros-, pezsgős-, befőttes-, és egyéb öblös üveget kérjük gyűjteni. Az üveghulladékkal teli zsákokat a járatnapokon reggel 7 óráig, az ingatlan elé közterületre, jól látható helyre helyezzék ki! A megtelt zsákokért a szállítási napokon cserezsákokat biztosítunk!
Kérjük Önöket, hogy törött öblös üveget és síküveget ne helyezzenek el a gyűjtőzsákban, mert a BMH Nonprofit Kft. munkatársai munkavédelmi okokból azokat nem szállítják el!
Az Ön ingatlanánál az első gyűjtés időpontja: november 7. kedd
Az itt feltüntetett időpontot követően minden hónap első keddjén érkezik gyűjtőjáratunk Önhöz az összegyűjtött üveghulladékáért.
További időpontokról honlapunkon a www.bmhnonprofit.hu oldalon az aktuális hulladéknaptárból tájékozódhatnak.
A hulladéknaptár letölthető innen!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az ügyfélszolgálati feladatokat a BMH Nonprofit Kft. megbízásából a MiReHuKöz Nonprofit Kft. látja el.
Az ügyfélszolgálat elérhetősége:
Cím: 3527 Miskolc, József Attila u. 53.
Postacím: 3501 Miskolc, Pf.: 509.
Telefon: +36 46 200 179 , +36 46 200 178 , + 36 70 463 7714
Fax: +36 46 200 177
Mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
További információk a www.bmhnonprofit.hu weboldalon érhetők el.