Accessibility Tools
Bükkzsérc Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a következő nyilvános pályázati felhívást teszi közzé:
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Pályázat megnevezése: Közétkeztetés Bükkzsércen
Ajánlatkérő adatai: Bükkzsérc Község Önkormányzat 3414 Bükkzsérc, Petőfi út 4.
Tel:49/523-011, Fax:49/523-010
Ételkiosztás helyszínei:
Iskolai étkezés: Bükkzsérc, Petőfi út 12. (Napköziotthonos konyha épülete)
Óvoda: Bükkzsérc, Petőfi út 1.
Házhoz szállítás biztosítása
Pályázat tárgya: Ajánlattevő a saját vagy bérelt főzőkonyhájában előállított (főzött), illetve az elkészített adagokat az ajánlatkérő ételkiosztó helyére és a szociális étkeztetést igénybe vevők lakására történő szállítása. Bükkzsérc Község Önkormányzata fenntartásában működő óvoda, iskola és szociális étkeztetési feladatainak ellátására irányuló vállalkozási szerződés.
A szerződés időtartama: 2017. szeptember 4.- 2018. augusztus 31.
Pályázati feltételek
A pályázatnak tartalmazniuk kell:
az ajánlattevő nevét, címét, egyéb elérhetőségeit (telefon, fax, e-mail cím stb.)
cég esetén a cégkivonat hiteles másolatát, a cég képviseletére jogosult nevét, elérhetőségét, képviseleti jogát igazoló okiratot
az illetékes adóhatóság nyilatkozatát arról, hogy az ajánlattevőnek nincs az adóhatóság felé fennálló – 30 napon belüli és azt meghaladó – adótartozása (nullás adóigazolás) vagy a pályázó nyilatkozata arról, hogy pozitív adóslistán szerepel,
ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy vállalja jelen pályázati kiírásban foglalt feltételeket,
a szolgáltatás teljesítésébe bevonni kívánt szakemberek bemutatása, szakirányú képesítést igazoló okiratok másolata
kiépített és működő HACCP élelmiszerbiztonsági rendszer igazolása
az ellátást biztosítandó, legalább az ajánlatnak megfelelő szabad kapacitással rendelkező, pályázó által üzemeltetett főzőkonyha működési engedélyének csatolása
a pályázó eddigi tevékenységének bemutatása (referencia)
1 fő élelmezésvezető és a tevékenységet végző szakképzett alkalmazott meglétének igazolását
minta étlapot
a szolgáltatások ellénértékét, ajánlati ár (nettó és bruttó Ft-ban) ellátási kategóriánként:
óvodai napi 3X étkezés (tízórai, ebéd, uzsonna)
Iskolai étkezés napi 3X (tízórai, ebéd, uzsonna)
Iskolai étkezés napi 2X (tízórai, ebéd)
Iskolai étkezés napi 1X (ebéd)
felnőtt ebéd
szociális étkezés napi 1X, házhoz szállítással
szociális étkezés napi 1X, házhoz szállítás nélkül
Finanszírozási feltételek:
Pénzügyi alkalmasság:
Pályázat és mellékleteinek benyújtási határideje: 2017. augusztus 11. 13 óra
A benyújtás módja postai úton vagy személyesen, zárt borítékban történik.
A borítékon kérjük feltüntetni: „Közétkeztetési pályázat.”
Érvénytelen az ajánlat, ha
az ajánlattételi határidő után nyújtották be,
az ajánlattevőnek vagy a hozzá közvetlenül kapcsolódó vállalkozásnak az önkormányzatokkal szemben tartozása áll fenn,
nem felel meg a „Pályázati felhívásban” foglaltaknak
Pályázat várható elbírálása: 2017. augusztus 18.
A kiíró a döntésről valamennyi ajánlattevőt írásban értesíti. Bükkzsérc Község Önkormányzat Képviselő-testület az összességében legkedvezőbb ajánlatot adó pályázóval köt megállapodást. Kiíró a pályázat nyertesével határozott idejű szerződést köt. A szerződés az ajánlatkérésben szereplő feltételek és a benyújtott nyertes ajánlatban szereplő díjak alapján kerül összeállításra.
Kapcsolattartó, cím:
Bükkzsérc Község Önkormányzata
Vasas Csaba polgármester
3414 Bükkzsérc, Petőfi út 4.
Tel: 49/523-011 Fax: 49/523-010
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
LAKOSSÁGI ÉS PARTNERI
FELHÍVÁS
A Településképi Arculati Kézikönyv és Rendelet rendelet
készítésének előzetes tájékoztatási szakaszához
Ezúton tájékoztatom a lakosságot és az érintett Partnereket, hogy Tard Község Önkormányzata a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet alapján a Településképi Arculati Kézikönyvének és az új településképi rendeletének készítését megkezdi.
A fenti dokumentumok összeállításához adat- és információgyüjtési céllal, a teljes körű nyilvánosság biztosításának érdekében az Önkormányzat
lakossági fórumot
tart, melyre Tisztelettel meghívja az érdeklődőket.
Helyszín: Teleház, Tard, Ady Endre út 1.
Időpont:2017. július 26. (szerda) 17.00 óra
A fórum keretében tájékoztatást adunk a kézikönyvvel és a rendelettel kapcsolatosan, kérdéseket, észrevételeket, javaslatokat tehetnek szóban, illetve a fórum után 2017. augusztus 3.-ig írásban a polgármesteri hivatal címére vagy elektronikusan a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre eljuttatva.
Néhány téma, kérdéskör, amelynek kifejtéséhez a fórumon lehetőség lesz:
– tájékoztatás:
Mi a települési arculati kézikönyv (TAK) ?
Mi a településképi rendelet (TKR) ?
Milyen településképi követelmények lehetnek?
észrevétel, javaslat:
Mit tartanak jó példának a településen?
épület, kerítés, növényzet,
épületrész, például: ablak, ajtó, kémény,
közterületi építmény, pl.: buszváró, hírdetőtábla
A kézikönyv minta megtekinthető a tak.lechnerkozpont.hu honlapon!
Az önkormányzat szeretettel vár minden érdeklődőt, a településért tenni akaró helyi lakost és vállalkozás, civil- és egyházi szervezet képviselőjét.
Gál János
polgármester
Felhívjuk a lakosság figyelmét, hogy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságra lakossági bejelentés érkezett, amely szerint egyes emberek a katasztrófavédelem munkatársaira hivatkozva, a gázüzemű készülékek gázcsatlakozóinak cseréjét ajánlották fel. Azoknak, akik igénybe vették a szolgáltatást, a piaci árnál jóval magasabb árat kellett fizetniük az elvégzett munkáért.
A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság és helyi szerveinek ügyintézői nem foglalkoznak tűzvédelmi eszközök, berendezések, gázcsatlakozók értékesítésével és beszerelésével, készpénzt nem kérnek és nem fogadnak el! A katasztrófavédelem nem áll szerződésben egyetlen olyan szolgáltatóval sem, amelyik a fenti szolgáltatásokat végzi, végezteti!
A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság felhívja a figyelmet arra, hogy:
A fiatalkori inaktivitás csökkentésére, a korai munkatapasztalat és munkajövedelem szerzés elősegítésére a 2013-2016-os években a Nemzetgazdasági Minisztérium által indított „Nyári diákmunka” program tapasztalatait felhasználva a 2017. évben ismét meghirdetésre kerül a program.
Foglalkoztatható: 16-25 év közötti, nappali tagozatos tanulói vagy hallgatói jogviszonnyal rendelkező és azt igazolni tudó diák, legfeljebb napi 6 órában.
Foglalkoztatás időtartama kb. 3 hét.
Előfeltétel, hogy a nappali tagozatos diák közvetítést kérőként a lakó, vagy tartózkodási helye szerint illetékes járási hivatal foglalkoztatási osztályán nyilvántartásba vetesse magát. Ehhez személyes okmányaival, valamint érvényes diákigazolványával, vagy annak az iskolai tanulmányok befejezése miatti visszavonáskor kiadott iskolalátogatási igazolásával kell – a munkaviszony megkezdése előtt- a járási hivatal foglalkoztatási osztályára befáradni annak érdekében, hogy a programba vonásának előfeltételét jelentő regisztrációja megtörténhessen.
Az előző évben, években regisztrált diákoknak is újból regisztráltatni kell magukat!
Jelentkezni személyesen: Tard Község Önkormányzata Tard, Rózsa u. 1.
Meghívó
Tard Község Önkormányzat Képviselő-testületének 2017. június 30.-án (pénteken) 7.30 órai kezdettel tartandó rendkívüli képviselő-testületi ülésére.
Napirend:
Település arculati kézikönyv és településképi rendelet
Előadó: Gál János polgármester
Referens: Kövecses Zsolt kirendeltség vezető
A Tisza-tavi Regionális Hulladékgazdálkodási Társulásból történő kiválás
Előadó: Gál János polgármester
Referens: Kövecses Zsolt kirendeltség vezető
Tard, 2017. június 27.
Tisztelettel:
Gál János
polgármester
Meghívó
Tard Község Önkormányzat Képviselő-testületének 2017. május 30.-án (kedden) 17.00 órai kezdettel tartandó képviselő-testületi ülésére.
Napirend:
Tard, 2017. május 23.
Tisztelettel:
Gál János
polgármester